Když se někoho zeptám, jestli rozumí SEO auditu anebo dalším auditorským věcem, tak mi vždycky řekne, že ani nechápe a neví, co je to SEO anebo co je to audit. Je to docela zajímavé. Opravdu nikdo neví, co je to audit anebo auditorská firma? Jsou to takové firmy, které se právě zabývají ostatními firmami a kontrolují je. Například jestli tam není nějaká korupce a jestli tato firma dodržuje opravdu všechny povinnosti a další náležitosti, které má tato firma dělat a které musí udělat tak, aby uspokojily své zákazníky. Opravdu by nebylo dobré, kdyby třeba auditorské firmy na toto kašlaly a vůbec by nedělaly žádné kontroly anebo průzkumy, jak je na tom náš trh.
Nebo jak jsou na tom naše firmy a také páni podnikatelé a podnikatelky. Myslím si, že pokud se vyznáte v SEO marketingu anebo internetovém marketingu, tak budete mít opravdu navíc. Protože v poslední době je velice rozšířené to, že mnoho lidí pracuje z domu a pracuje online, takže je potom opravdu skvělé a výhodné, pokud lidé budou mít velké znalosti s počítačem. V dnešní době, pokud opravdu nemáte žádné zkušenosti s počítačem, tak je to veliká škoda. Protože snad už i uklízečka musí umět zacházet s wordem a podobně. Samozřejmě, že si dělám jenom takovou srandu, ale podle mého názoru už k tomu nechybí daleko.
Ale abych se vrátila zase k SEO auditu, tak také mimo tohle můžete vyzkoušet analyzovat klíčová slova. Protože analýza klíčových slov je velice důležitá, a to hlavně pro ty, kteří pracují v reklamní agentuře anebo v dalších agenturách, kde je tohle potřebné. Znáte třeba reklamy? Anebo zbožové vyhledávače? Samozřejmě, že k tomuhle SEO také budete potřebovat. A když budete navíc rozumět analýze klíčových slov, tak budete opravdu mít všechno pod kontrolou, protože není to úplně jednoduché a chce to vědomosti.